Вівторок, 16.04.2024, 10:46

Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Меню сайту
Категорії розділу
Математика [5]
Інформатика [3]
Фізика [6]
Головна » Статті » Методичні рекомендації » Математика

План роботи
План роботи
методичного об’єднання вчителів математики
2011 - 2012 н. р.
Проблема області:
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Проблема міста:
Розвиток інтелектуального і духовного потенціалу особистості на засадах випереджаючої освїти для сталого розвитку
Проблема МО:
Впровадження технологій креативної освіти як засобу розвитку інноваційної особистості
 
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ
Серпень
Методична сесія
1.Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік. Проблемні завдання на новий навчальний рік. Затвердження плану роботи.
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
2.Пріоритети освітньої діяльності на IІ етапі науково-методичної проблеми "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”.
Методист ОЛІЙНИК В.Т
3.Про підсумки державної підсумкової атестації та ЗНО випускників 2011 році.                                                                              
Методист ОЛІЙНИК В.Т
4. Опрацювання офіційних документів МОН України
· Інструктивно-методичні рекомендації викладання математики у 2011-2012 навчальному році. Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
· Рекомендації ДОІПП щодо викладання математики у 2010-2012 навчальному році. Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
5. Про викладання математики в 11 класі за 11-річною системою навчання за новими програмами та підручниками.
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
Домашнє завдання
1. Підготувати варіанти робіт для проведення діагностичних контрольних робіт. 2. Вчителям математики підготувати учнів для участі в шкільних та міських олімпіадах.
3. Всім шкільним МО підготуватися до проблемного семінару «Самореалізація особистості вчителя і учня в навчальній діяльності»
 
ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР
 жовтень
 Самореалізація особистості вчителя і учня в навчальній діяльності Розширюємо методичну палітру
Девіз семінару: Краще учням давати не певний набір фактів, а озброїти їх підходом і навчити виробляти рецепти самостійно.
План
I.Мотивація та представлення теми.
Класифікація потреб людини. Піраміда за А. Маслоу
II. Виконання інтерактивних вправ в групах
1.«Метод «Спочатку було слово».
2. Метод «Асоціації»
Тлумачення «самореалізації», «самоактуалізація» особистості
3. Метод «Цеглина до цеглини»
Умови для самовдосконалення та самореалізації особистості вчителя
4. Анкетування «Самооцінка рівня самоактуалізації».
5. Метод «2-4 – усі разом»
Педагогічні умови самореалізації учнів
III. Психолого-педагогічні умови самореалізації вчителя і учнів
 Психолог сш №4
IV. Підбиття підсумків.
Метод «Дрід», «Самооцінка»
V. Про підготовку та проведення II етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
Методист ОЛІЙНИК В.Т.
VI. Результати проведення діагностичних контрольних робіт та їх урахування у подальшій роботі з метою ліквідації прогалин у знаннях учнів
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
Домашнє завдання
1. Всім вчителям підготувати варіанти робіт для проведення семестрових контрольних робіт.
2. Кожному шкільному МО вчителів математики підготуватися до діалогу «Сходинки педагогічного зростання»:
· Педагогічна творчість: право чи обов’язок?
· В чому полягає позитивна мотивація учнів до навчання в умовах створення інформаційного освітнього середовища?
· Шляхи формування позитивної мотивації до самоосвіти медпрацівників.
3. Провести в шкільних МО анкетування вчителів по вивченню рівня володіння основними методами мотивації учні
 
МЕТОДИЧНИЙ ДІАЛОГ
січень
Сходинки педагогічного зростання
Девіз семінару: посередній учитель розповідає, хороший пояснює, кращий демонструє, великий надихає.
План
1.Мотивація та обґрунтування обраної теми в рамках роботи над провідною методичною темою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
2. Виконання інтерактивних вправ
1). Метод «2-4, усі разом».
Дати означення творчості та творчості вчителя
2). Метод «Я - висловлювання».
Педагогічна творчість: право чи обов’язок?
3). Метод «Мозковий штурм».
Професіоналізм, майстерність, досвід, новаторство, покликання,талант – які співвідношення цих рис?
Чому не кожному вчителю вдається пройти всі ці щаблі зростання?
4). Метод «Коло ідей».
В чому полягає позитивна мотивація учнів до навчальної діяльності в умовах створення інформаційного освітнього середовища?
5). Метод «Броунівський рух».
Як підвищити мотивацію учнів до навчання? (робота в групах за одержаним завданням)
6). Метод «Сніговий ком».
Творча діяльність учнів на уроці: форми, методи, перспективи.
7). Моделювання ситуації «Яким повинен бути вчитель»
8). Метод «Вільний мікрофон».
Шляхи формування позитивної мотивації до самоосвіти педагогічних працівників з метою забезпечення якісної освіти.
3. Підбиття підсумків.
Метод «Беріг надій».
4. Прийняття рішень.
Домашнє завдання
1. Всім вчителям підготуватись до обміну досвідом з організації науково-дослідницької роботи з учнями; про роботу з обдарованими дітьми; результативність навчання в профільних класах.
2. Кожному шкільному МО вчителів математики бути готовому до презентації власних набутків з теми «Впровадження сучасних здоров’язберегаючих технологій навчання
 
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на базі СШ №1
лютий
Здоров’я зберігаючи технології на уроках математики

Девіз семінару: якщо ви турбуєтесь про інших, не дозволяйте їм залежати від себе, адже насправді ви їм не допомагаєте, а задаєте шкоди.
                                                                                             Джон Максвел

План
I. Мотивація та представлення теми «Впровадження сучасних здоров’я зберегаючих технологій у викладанні математики з метою розвитку інноваційної особистості»                                             
II. Майстер – клас з проблеми семінару.                                            
III. Консультація психолога.
Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я
IV. Прес-діалог «Здоров’язберігаючі технології як механізм інноваційного розвитку освітньої установи».
V. Підведення підсумків роботи семінару.
Прийняття рекомендацій семінару.
VI. Аналіз проведення контрольних робіт та підсумки навчальних досягнень за I семестр.
Домашнє завдання
1. Всім шкільним МО вчителів математики підготуватися до звітів «До вершин педагогічної майстерності»
 
МЕТОДИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
березень
До вершин педагогічної майстерності
Домашнє завдання
1. Всім вчителям підготувати варіанти робіт для проведення семестрових контрольних робіт.
2. Всім вчителям підготуватися до семінару «Використання різних засобів самоосвіти» за планом:
· Обґрунтування вибору проблеми
· Презентація картотеки з обраної проблеми
· Висновки (вважає вчитель проблему освоєною чи продовжуватиме над нею роботу, в якому напрямі, які нові питання в рамках теми він вважає необхідним розглянути)
 
СЕМІНАР-ЗВІТ
Травень
Використання різних засобів самоосвіти як складової креативної освіти
Девіз: «Вчити самого себе» - девіз кожної особистості
План
I. Панорама педагогічних ідей
1. «Цеглина до цеглини»
Форми і методи самоосвітньої діяльності вчителя.
2. «Вільний мікрофон»
Виступи вчителів з тезами за своїми темами самоосвіти.
3. «Не закінчене речення»
Робота над індивідуальною методичною проблемою дозволила мені…
II. Формування системи знань учнів на повторювально - узагальнюючих уроках.                                            
Методист ОЛІЙНИК В.Т.
III. Підготовка до державної підсумкової атестації та до зовнішнього незалежного оцінювання.
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
IV. Підсумки атестації вчителів.
Методист ОЛІЙНИК В.Т.
V. Діагностика педагогічної майстерності вчителів
Керівник МО ДАНИЛОВА В.
 
 
 
ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ТА РОЗВИТКУ УЧНІВ
 
Математика. Алгебра. Геометрія всі 5,6 7-11 8-11 діагностична контрольна робота                                                                         другий тиждень вересня Математика. Алгебра. Геометрія всі 5,6 7-11 7-11 контрольна робота за I семестр Математика. Алгебра. Геометрія всі 5,6 7-10 7-10 контрольна робота за II семестр                                                                                               травень
Алгебра. Геометрія всі 11 контрольна робота за II семестр                        квітень Математика всі 11, 9   ДПА                                                     травень, червень

ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ
1. Провести міську олімпіаду юних математиків для учнів 6 -11класів
листопад
2. Взяти участь в інтелектуальних конкурсах природничо-математичного циклу:
5-8 класи – «Колосок»
7 -11 класи – «Кенгуру»
8- 11 класи – «Еврика»
3. Провести тестування учнів:
11 класів                                                                                                січень
8 класів                                                                                               березень
4. Провести тиждень математики по школах:
ЗОШ №1березеньКОТЕНКО Н.О.
ЗОШ №4лютийПЕТРУША В.О.
ЗОШ №5лютийКОЗАЧЕНКО А.М.
ЗОШ №6груденьСАМОШКІН О.П.
ЗОШ №7груденьСИДОРОВА О.П.

 
ВИВЧЕННЯ , УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ППД
 
Вивчення передового педагогічного досвіду вчителів математики Придніпров’я:
 О.І. ЄВСТИГНЄЄВА, педагогічна гімназія м. Кривий Ріг «Розвиток функцій креативного мислення шляхом диференціацій та індивідуалізацій на уроках математики»
І. О. КОЛЕСНИКОВА, СЗШ №39 м. Дніпропетровськ «Застосування методу проектів»
Л. М. ПЕНДИК, СЗШ №143, „Індивідуалізація навчання і розвиток розумових здібностей”.
 
Вивчення педагогічного досвіду вчителів міста:
САМОШКІН О.П. СЗШ № 6 « Складні питання шкільної математики»
СМАЛІЙ М.П. СЗШ №7 «Застосування технології моніторингу якості предметної освіти при викладанні математики»
ДАНИЛОВА В.І. «Формування в учнів когнітивних життєвих навичок на уроках математики шляхом використання програмового матеріалу та застосування комп’ютерних технологій»
Категорія: Математика | Додав: VALENTINA (19.11.2011)
Переглядів: 4912 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: