Вівторок, 19.03.2024, 11:02

Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Меню сайту
Проблема МО:
"Впровадження технологій креативної освіти як засобу розвитку інноваційної особистості"
 
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАСІДАННЯ

Серпень

Методична сесія

1.Аналіз роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік. Проблемні завдання на новий навчальний рік. Затвердження плану роботи.
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.
2.Пріоритети освітньої діяльності  на I етапі науково-методичної проблеми "Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості”.
Методист ОЛІЙНИК В.Т      
3. Про підсумки державної підсумкової атестації та ЗНО випускників 2010 році.
Методист ОЛІЙНИК В.Т      

4. Опрацювання офіційних документів МОН України

·       Інструктивно-методичні рекомендації викладання математики у 2010-2011 навчальному році.
Керівник  МО ДАНИЛОВА В. І.
·       Рекомендації ДОІПП щодо викладання математики у 2010-2011 навчальному році.
Керівник  МО ДАНИЛОВА В. І.
5. Про викладання математики в 10 класі за 11-річною системою навчання за новими програмами та підручниками.
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.

 

  

ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР

 

жовтень

 

Розвиток інноваційної особистості учня

засобами технології критичного мислення

Розширюємо методичну палітру

Презентація  наробок шкільних МО

 

План

 

I.Мотивація та представлення теми.

Формування критичного та системного мислення (розвиток мислення, яке передбачає здійснення обґрунтованого вибору)

1.    Метод «Спочатку було слово»

2.    2. Метод «Асоціації»

II. Виконання інтерактивних вправ в групах

3.    Метод «Цеглина до цеглини»

Етапи критичного мислення

2. Метод «2-4 – усі разом»

Методи навчання математики у структурі уроку критичного мислення

3. Підбиття підсумків.

Метод «Різнокольорові капелюшки», «Самооцінка»

III. Про підготовку та проведення I етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, підготовка учнів до етапу
Методист ОЛІЙНИК В.Т.

IV. Результати проведення діагностичних контрольних робіт

(5, 8, 9, 11 класи). Урахування їх результатів у подальшій роботі з метою ліквідації прогалин у знаннях учнів
Керівник МО ДАНИЛОВА В. І.

 ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

грудень

Методичний супровід формування креативної освіти для розвитку інноваційної особистості

Девіз семінару: Краще учням давати не певний набір фактів, а озброїти їх підходом і навчити виробляти рецепти самостійно

 

1.Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості

Виконання інтерактивних вправ

1).  Метод «2-4, усі разом». Дати означення творчості та обдарованості вчителя

2). Метод «Цеглина до цеглини». Компоненти та рівні педагогічної творчості

3). Метод «Вільний мікрофон». Чи є творчість необхідною умовою формування педагогічної майстерності вчителя?

4). Дослідження творчих (предметних) здібностей як необхідний етап роботи над новим науково – методичним проектом
Психолог сш № 4

5). Метод «Коло ідей». Креативність учнів. Шляхи її реалізації

2. Підбиття підсумків.

  

СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ

на базі СШ №5

лютий

Впровадження сучасних технологій у викладанні математики з метою розвитку інноваційної особистості

 

Девіз семінару: якщо ви турбуєтесь про інших, не дозволяйте їм залежати від себе, адже насправді ви їм не допомагаєте, а задаєте шкоди.

Джон Максвел

План

 

I. Мотивація та представлення теми «Впровадження сучасних технологій у викладанні математики з метою розвитку інноваційної особистості»

II. Майстер – клас з проблеми семінару.

III. Консультація психолога. Технологія творчого мислення

IV. Прес-діалог «Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня та вчителя засобами технологій творчого навчання».

V.  Підведення підсумків роботи семінару. Прийняття рекомендацій семінару.

VI. Аналіз проведення контрольних робіт та підсумки навчальних досягнень за I  семестр.

 СЕМІНАР-ТРЕНІНГ

«Є ідея»

з проблеми «Інноваційна діяльність вчителя в процесі викладання математики»

 

березень

 

Творчі звіти, які вчителів атестуються

СШ №7 Смалій М.П. і

СШ №6 Самошкін О.П.

 

 

СЕМІНАР-ТРЕНІНГ

Травень

 

Використання різних засобів самоосвіти

як складової креативної освіти

«Вчити самого себе» - девіз кожної особистості

 

I. Панорама педагогічних ідей

1. «Розумовий штурм»

Критерії майстерності педагога. Шляхи формування педагогічної майстерності.

2. «Вільний мікрофон»

Виступи вчителів з тезами за своїми темами самоосвіти.

3. «Я – висловлювання»

Як впливає рівень самоосвіти вчителя на якість викладання математики і рівень знань, умінь і навичок школярів?

 

II. Формування системи знань учнів на повторювально - узагальнювальних уроках.
Методист ОЛІЙНИК В.Т.
III. Підготовка до державної підсумкової атестації та  до зовнішнього незалежного оцінювання.
  Керівник  МО ДАНИЛОВА В. І.
IV. Підсумки атестації вчителів.
Методист ОЛІЙНИК В.Т.
V. Діагностика педагогічної майстерності вчителів
Керівник  МО ДАНИЛОВА В. І.