П`ятниця, 26.04.2024, 09:12

Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Меню сайту
Категорії розділу
Математика [5]
Інформатика [3]
Фізика [6]
Головна » Статті » Методичні рекомендації » Математика

Інструктивно-методичні рекомендації

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році
Математика
Шкільний курс математики у 2011/12 навчальному році у 10­11 класах загальноосвітніх навчальних закладів вивчатиметься за програмами, надрукованими у посібнику «Збірник програм з математики для допрофільної підготовки та профільного на­вчання (у двох частинах)», видавництва «Ранок», Харків, 2011 р. та розміщених на сайті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України . Розподіл годин на вивчення окремих розділів, кількість тема­тичних оцінювань, передбачених навчальними програмами для 10 класів, та методичні рекомендації щодо оцінювання навчаль­них досягнень учнів видрукувані в Інформаційному збірнику МОН, № 25-26-27, 2010 р., у журналі «Математика в школі» (№6 2011 р.) та «Математичній газеті» (№ 7-8, 2010 р.). Навчання математики в 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/12 навчальному році буде здійснюватися за програ­мами, надрукованими у збірнику «Програми для загальноосвітніх на­вчальних закладів. Математика. 5-12 класи», видавництво «Перун», Київ, 2005 р., у науково-методичному журналі «Математика в шко­лі» (№2, 2006 р.), «Математичній газеті» (№№ 9,10, 2009 р.). У загальноосвітніх навчальних закладах, в яких на вивчен­ня математики у 5-7 класах відводиться більша кількість годин можуть вивчати математику за «Програмою з математики для учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів з класами фізико-математичного профілю» (автор Харік О.Є.). Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 5-9 кла­сах подано в «Інформаційних збірниках МОН» № 13-14 2005­2009 рр. , у журналі «Математика в школі» (№6 2005-2009 рр.) та у «Математичній газеті» № 6,7 2006-2009 рр. У 2011/12 навчальному році учні 11 класів розпочнуть на­вчання за новими навчальними планами і програмами. У старшій школі вивчення математики диференціюється за чотирма рівнями: рівнем стандарту, академічним, профільним та рівнем поглибленого вивчення математики. Кожному з них відповідає окрема навчальна програма. Програма рівня стандарту визначає зміст навчання предмета, спря­мований на завершення формування в учнів уявлення про математи­ку як елемент загальної культури. При цьому не передбачається, що в подальшому випускники школи продовжуватимуть вивчати мате­матику або пов'язуватимуть з нею свою професійну діяльність. Програма академічного рівня задає дещо ширший зміст і вищі вимоги до його засвоєння у порівнянні з рівнем стандарту. Ви­вчення математики на академічному рівні передбачається пере­дусім у тих випадках, коли вона тісно пов'язана з профільними предметами і забезпечує їх ефективне засвоєння. Крім того, за цією програмою здійснюється математична підготовка старшо­класників, які не визначилися щодо напряму спеціалізації. Програма профільного рівня передбачає вивчення предмета з орієнтацією на майбутню професію, безпосередньо пов'язану з математикою або її застосуваннями. Програма поглибленого вивчення математики розрахована на вивчення математики у 8-11 класах та передбачає поглиблене вивчення предмету.
Навчально-методичне забезпечення вивчення математики у 11-х класах Навчання математики у 11 класах загальноосвітніх навчаль­них закладів здійснюватиметься за новими підручниками: Рівень стандарту: «Математика (рівень стандарту)» (авт. Бур­да М. І., Колесник Т. В., Мальований Ю. І., Тарасенкова Н. І.); «Математика (рівень стандарту)» (авт. Бевз Г.П., Бевз В.Г); «Мате­матика (рівень стандарту)» (авт. Афанасьєва О.М., Бродський Я. С., Павлов О. Л., Сліпенко А. К.). Академічний і профільний рівні: «Алгебра (академічний рівень, профільний рівень)» (авт. Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С., Номіровський Д. А.); «Алгебра (академічний рівень, профільний рі­вень)» (авт. Нелін Є. П., Долгова О. Є.); «Алгебра (академічний рі­вень, профільний рівень) (авт. Шкіль М. І., Колесник Т. В., Хма­ра Т. М.); «Алгебра (академічний рівень, профільний рівень)» (авт. Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владімірова Н. Г.); «Геометрія (академічний рівень, профільний рівень)» (авт. Бурда М. І., Тарасенкова Н. А., Бо- гатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З. О.); «Геометрія (акаде­мічний рівень, профільний рівень)» (авт. Бевз Г. П., Бевз В. Г., Вла- дімірова Н. Г., Владіміров В. М.); «Геометрія (академічний рівень, профільний рівень)» (авт. Єршова А. П., Голобородько В. В., Кри- жановський О. Ф., Єршов С. В.); «Геометрія (академічний рівень, профільний рівень)» (авт. Апостолова Г. В.); «Геометрія (академіч­ний рівень, профільний рівень)» (авт. Тадеєв В. О.). Авторським колективом у складі: А. Г. Мерзляка, Д. А. Номиров- ського, В. Б. Полонського та М. С. Якіра підготовлені також окремі підручники з алгебри і початків аналізу для кожного з рівнів: академіч­ного, профільного та класів з поглибленим вивченням математики.
Категорія: Математика | Додав: VALENTINA (20.11.2011)
Переглядів: 1826 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: