"Впровадження технологій креативної освіти як засобу розвитку інноваційної особистості"
Серпень
Методична сесія
4. Опрацювання офіційних документів МОН України
ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР
жовтень
Розвиток інноваційної особистості учня
засобами технології критичного мислення
Розширюємо методичну палітру
Презентація наробок шкільних МО
План
I.Мотивація та представлення теми.
Формування критичного та системного мислення (розвиток мислення, яке передбачає здійснення обґрунтованого вибору)
1. Метод «Спочатку було слово»
2. 2. Метод «Асоціації»
II. Виконання інтерактивних вправ в групах
3. Метод «Цеглина до цеглини»
Етапи критичного мислення
2. Метод «2-4 – усі разом»
Методи навчання математики у структурі уроку критичного мислення
3. Підбиття підсумків.
Метод «Різнокольорові капелюшки», «Самооцінка»
IV. Результати проведення діагностичних контрольних робіт
ТЕОРЕТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
грудень
Методичний супровід формування креативної освіти для розвитку інноваційної особистості
Девіз семінару: Краще учням давати не певний набір фактів, а озброїти їх підходом і навчити виробляти рецепти самостійно
1.Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Виконання інтерактивних вправ
1). Метод «2-4, усі разом». Дати означення творчості та обдарованості вчителя
2). Метод «Цеглина до цеглини». Компоненти та рівні педагогічної творчості
3). Метод «Вільний мікрофон». Чи є творчість необхідною умовою формування педагогічної майстерності вчителя?
5). Метод «Коло ідей». Креативність учнів. Шляхи її реалізації
2. Підбиття підсумків.
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
на базі СШ №5
лютий
Впровадження сучасних технологій у викладанні математики з метою розвитку інноваційної особистості
Девіз семінару: якщо ви турбуєтесь про інших, не дозволяйте їм залежати від себе, адже насправді ви їм не допомагаєте, а задаєте шкоди.
Джон Максвел
План
I. Мотивація та представлення теми «Впровадження сучасних технологій у викладанні математики з метою розвитку інноваційної особистості»
II. Майстер – клас з проблеми семінару.
III. Консультація психолога. Технологія творчого мислення
IV. Прес-діалог «Інноваційний підхід до процесу становлення особистості учня та вчителя засобами технологій творчого навчання».
V. Підведення підсумків роботи семінару. Прийняття рекомендацій семінару.
VI. Аналіз проведення контрольних робіт та підсумки навчальних досягнень за I семестр.
«Є ідея»
з проблеми «Інноваційна діяльність вчителя в процесі викладання математики»
березень
Творчі звіти, які вчителів атестуються
СШ №7 Смалій М.П. і
СШ №6 Самошкін О.П.
СЕМІНАР-ТРЕНІНГ
Травень
Використання різних засобів самоосвіти
як складової креативної освіти
«Вчити самого себе» - девіз кожної особистості
I. Панорама педагогічних ідей
1. «Розумовий штурм»
Критерії майстерності педагога. Шляхи формування педагогічної майстерності.
2. «Вільний мікрофон»
Виступи вчителів з тезами за своїми темами самоосвіти.
3. «Я – висловлювання»
Як впливає рівень самоосвіти вчителя на якість викладання математики і рівень знань, умінь і навичок школярів?